Social Media Monitor 3

Bol.com, Rabobank en HEMA voeren derde editie Social Media Monitor aan.

De derde editie van de ranglijst wordt, net als in de tweede editie, aangevoerd door bol.com. Met een aanwezigheid op alle zes de beoordeelde netwerken met een score van meer dan 60 op een schaal van 100 is bol.com in staat om op structurele wijze social media in te zetten om de connectie aan te gaan met haar doelgroep. Ten opzichte van de tweede editie heeft bol.com een aanzienlijke verbetering gerealiseerd in haar score. Deze stijging in de score is vooral te danken aan een toename in content en interactiviteit.

De tweede plaats van de ranglijst wordt ingenomen door Rabobank. Ook Rabobank heeft ten opzichte van de vorige editie haar score aanzienlijk verbeterd.

Nieuw op de derde plaats is HEMA. Waar vorig jaar nog geen aanwezigheid voor HEMA werd gemeten heeft zij dit jaar een brede aanwezigheid onder de aandacht weten te brengen.

Bekijk de registraties van de presentaties bij Social Media Monitor 3 op ons Vimeo kanaal, of de foto’s van het evenement op Flickr.