Het Programma

Google+ geeft tijdens de lancering van de Social Media Monitor haar eerste presentatie in Nederland. Tijdens deze middag delen Vodafone en andere merken hun social media successen. Dr. Ivar Vermeulen, universitair docent van de VU, spreekt op basis van zijn onderzoek over hoe je als merk in sociale media geloofwaardig kunt blijven richting de consument.

visual 2 Het Programma

Tot slot worden uiteraard de resultaten van de Social Media Monitor 4 bekend gemaakt. Naast de bekendmaking van de ranglijsten geven we antwoord op vragen als: Hoe hebben de top 100 merken social media intern georganiseerd?  Hoe meten ze het succes? Welk budget stellen ze beschikbaar en hoeveel FTE’s hebben social media in hun takenpakket?

Het programma wordt geleid door Ernst-Jan Pfauth, chef internet van NRC Handelsblad en columnist bij nrc.next.

Aanmelden

Aanmelden voor de presentatie van de Social Media Monitor 4 kan via de website www.socialmediamonitor.nl/aanmelden. Aan onze relaties bieden we een promotiecode aan die recht geeft op twee toegangskaarten ter waarde van €495 excl. BTW.